Mandag til fredag, kl. 08:30–16:00 (stengt i helger og på helligdager)
Hva er deres telefonnummer og e-postadresse?
Telefon: 22 79 42 39
E-post: firmapost@barkonsult.no
Har dere en butikk man kan besøke?
Ja, du er hjertelig velkomen til vårt showroom!
Her kan dere se utvalget vårt av glass, utstyr og siruper, samt handle det du ønsker på stedet.
Betaling skjer via Vipps.
Vi anbefaler også vår Klikk & Hent-løsning: Bestill og betal enkelt på nettsiden – så står varene klare til når du kommer innom.
Besøksadresse: Nils Hansens vei 14, 0667 Oslo
Velkommen!!
Hvilke leveringsalternativer tilbyr dere?
Vi samarbeider med DB Schenker og tilbyr levering til ditt nærmeste utleveringssted. Du vil motta en SMS-varsling når pakken er klar for henting hos ombudet.
Jeg har valgt «Hent i butikk», hva skjer nå?
Du kan hente bestillingen din på vår besøksadresse.
- Klar til henting innen 24 timer.
- Du vil motta en e-post når pakken er klar for henting.
Var är min faktura?
Betalningarna hanteras av Klarna och fakturan skickas per mejl. Om du inte mottagit din faktura kan du besöka Klarnas hemsida eller ladda ner deras app.
Hvordan vet jeg at bestillingen er registrert?
Når du har fullført bestillingen, vil en ordrebekreftelse bli sendt til din e-postadresse. Vi anbefaler også at du sjekker spam- eller søppelpostmappen.
Hvis du ikke har mottatt en ordrebekreftelse innen 24 timer, er du velkommen til å kontakte oss på info@barkonsult.se.
Hvordan kan jeg stoppe bestillingen min hvis noe har blitt feil?
Kontakt oss så snart som mulig på firmapost@barkonsult.no, da vi har rask ordrebehandling.
Vi kan kun gjøre endringer på bestillinger som ennå ikke er pakket.
Vær oppmerksom på at vi kun kan fjerne produkter fra ordren din. Ønsker du å legge til produkter, ber vi deg legge inn en ny bestilling.
Hur länge ligger mitt paket kvar hos ombudet?
Ditt paket ligger kvar 14 dagar från ankomstdatum hos Schenkers ombud innan det skickas tillbaka till oss.
Hva gjør jeg hvis jeg har mottatt en ødelagt forsendelse?
Hvis pakken din har fått en transportskade, er det viktig at du dokumenterer dette med bilder og kontakter vår kundeservice på e-post; firmapost@barkonsult.no.
Kan jeg bestille til utlandet?
Nei, dessverre. Vi leverer kun til adresser i Norge. Men du kan gjerne bestille fra våre søsterselskaper Barkonsult i Danmark og Sverige.
Choosing a selection results in a full page refresh.